عطر سیب حرمت دل زدلم برده حسین

عطر سیب حرمت دل زدلم برده حسین

عکس و تصویر

قبل سلام در مورد این عکس سلام بر حسین ع بگم یادمه خیلی که بچه بودم و سواد چندانی نداشتم اولین واژه های عربی رو که یاد گرفتم این جمله ی سلام بر حسین ع رو  روی تقویم دیواری دیدم که عکس کربلا روش بود و برا اولین بار که خوندم خیلی به دلم نشست و هنوزم شیرینیش مونده رو دلم و الانم که الانه تو همه سلام ها که توکتب ادعیه هست این جمله برام زیباترین جمله است، سلام و عرض تسلیت عاشورای حسینی بر شما بزرگواران و همچنین سروران بزرگوار اعضای گروه  تواشیح و همخوانی بین المللی سیرت النبی مشهد مقدس، عزاداریهاتون و عشقبازیهاتون تو هیئتا و یا جایی که برای امام حسین ع کار کردید و با عشق یه گوشه ی کار و گرفتید حالا کوچیک و بزرگش فرقی نداره مهم اون کار و حس خوب برای دلا بوده که با این کارا آدم به اون حس خوبه میرسه و عشق میکنه، اجرکم عند...، اگه بخوام از عاشورا حرف بزنم کوچکتر از اونم که حرف بزنم و شما بزرگواران از من بهتر بلدید چون بقول مقتل خون ما که امروز صب تو مسجد برای آدمای عادی که چندان سوادی ندارن میگفت حالا نمیخوام که همه ی مقتل خونی رو بخونم اگه شما به دلاتون مراجعه کنید و دلاتونو امروز ببرید به واقعه ی کربلا و روز عاشورا و حتی یه گوشه ی کوچیک اون رو تجسم کنید دیگر نیازی به روضه و مقتل خونی من نیست.

عکس و تصویر

عکس و تصویر

راستم میگفت اگه ما امروز دلامونو ببریم کربلا، حالا همه میگن و میان از امام حسین ع حرف میزنن ولی من میگم روز عاشورا باید از حضرت زینب س حرف زد الان که از حضرت زینب س حرف میزنم و اون همه مصیبتهایی که براشون اتفاق افتاده تصور میکنم قلبم درد میگیره گرچه ایشون با اون همه اتفاق که براشون اومده بود تعبیر کردن که در کربلا چیزی جز زیبایی ندیدن و این جمله بزرگی و صبر و مقام بالای اون بزرگوار رو نشون میده که ما به گرد پای ایشونم نمیرسیم، حضرت زینب س بی حسین ع میشه زینبی که اونقدر حسین رو دوست داشت.

عکس و تصویر (نامه ی بچه های دنیای مجازی به امام حسین) سلام آقا آقا ما بچه های ...

اگه خواهر باشید و برادر داشته باشید و اونو ایقدر دوست داشته باشید اگه روزی نبینینش یا از حالش خبر نداشته باشید نگران میشید و نمیدونید چیکار کنید وای روزی میشه که از دستش بدید، اگه با تصور اتفاقات کربلا به دلاتون مراجعه کنید میدونم دلتون هم میگه: امان از دل زینب س ، هیچ کس نیست به داد دل زینب برسد...، بقول مقتل خون ما که میگفت اخه نامردا مگه آدمای خوبی مثل حسین ع و عباس س رو میکشن، امام حسین ع از اون آدمهایی بود که واژه ی آدم براش کوچیکه و حتی فرشته هم تو وصفش نمیگنجه و واژهها کم می آرن من همیشه دوست دارم تو دلم امام حسین ع رو حضرت عشق و حضرت باران صدا میزنم حضرت عشقی که کربلاش بهشتمونه و آرزوی همه است و بقولی  اون که میگه عطر سیب حرمت دل زدلم برده حسین ، کربلا کوتاهترین راه است تا درگاه دوست / با که گویم این ره  کوتاه را گم کرده ام، خوش بحال اونایی که کربلا رفتن و دلاشون آرومه ولی حال دل امثال من گنه کار که لایق کربلا نیست رو نمیدونید که...،

عکس و تصویر #امام_حسین #نماز #ظهر_عاشورا

یادمه تو هیئت دانشگاه خودمون همیشه بچه ها آخر سینه زنیها این جملات رو همخونی میکردن که چقدر عشق بود و آخرشم به کربلا رسیدن و من از قافله موندم و موندمو و موندم....،

عصمت زهرایه وروخ بیز قسم یا رب سنی

ایسله او شش گوشه قبره بو جمعی

اوردا باهم بیز ووراخ بو سینه نی

اوردا باهم بیز دیاخ بو نوحه نی

آه و ای صبط رسول مدنی

سوسوز اولدوردی سنی شمر دلی

فاطمه گورسه بو نوعی ده سنی

دییر ای وای حسین وای حسین وای حسین

عکس و تصویر سرزمین کربلا شام غریبان امشب است...

دلم باز بارونی شد و حرفم زیاد شد ببخشید، از خدا این روزها بخواهیم که عشق به حضرت باران رو حضرت عشق رو بر دلامون زیاد کنه، اخه این عشق بد جوری دل آدمو ناب میکنه و آدم لذت میبره.

عکس و تصویر شرح در متن

تو این قسمت براتون یه کلیپی از مداح معروف تبریزی فخر ذاکرین حاج فیروز زیرک کار رو گذاشتم.

مداحی حاج فیروز زیرک کار درباره امام حسین ع

باکلیک بر روی تصویر دانلود کنید.

حتما ببینید از اون مداحهای نابه یه پیرغلامه حسینیه که آدم صداشو که میشنوه دلش میره و پر میکشه برای امام حسین ع ، اینم بگم که این آدمهای خوبی رو آدم تا میبینه دلش هوایی میشه مثل همین باران ما از بس عشق امام حسین ع و اهل بیت رو دارن و نورانی و یا به تعبیری این عشق حسین ع هست که تو اینا میبینی و کشش پیدا میکنی به سمت اونا خب برا همونه که میگن کلا حسین جنس غمش فرق میکنه ولی من میگم باید ایطور بگن که کلا حسین جنس عشقش فرق میکند...مواظب خودتون خوبیاتون واون دل خوبتون باشید..

خدایا مرگ مارا شهادت در راهت قرار ده،

خدایا مارا پاکیزه بپذیر،

خدایا ماراهم کربلایی کن.

یا حسین 38


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

کد بارش گل رز به دنبال موس